1859

Igår så var jag på nti gymnasiumet och Thoren med Anna och Johanna. Kolla runt lite, har som sagt tänkt byta skola. Sen när vi var klara så möte jag upp Klasen, så åkte vi till st eriksplan där hon fixa sina naglar. Efter det åkte vi och köpte vinter skor till mig. Köpte som uggs fast märket heter Canada snow, as sköna!! Kvällen börja hos Kevin. Sen drog jag, Kevin, Jakob och Richard till jakan på en fest där. Där jag träffa några vänner som Anna och Julia så det var jätte roligt. Kvällen sluta med att jag och Julia åkte till en kille vid astrakan och en halvtimme senare åkte vi hem. Idag har jag sovit och vart hos farmor och farfar. Nu ska jag sminka mig och åka å träffa Philip en snabbis och sen till Amanda. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0