13/12


Försökte se läskig ut men jag sög på det..

Hahahahahah, riktigt härlig bild...

Idag är det Lucia. Hade ett litet gulligt Lucia tåg i skolan. Hahaha den var lite ovanlig men rolig att kolla på!
Sen hade vi idrott, histora och Engelska och sist matte. Jag Blev så sjukt irreterad på min enelska lärare. Jag hade skrivit värsta bra engelska uppstatsen sen kommer hon nu och bara den är för lång du måste skriva om, sen står hon och ler och tycker det är roligt att jag har gjort fel och måste göra om????????????? Jag hatar henne. Sen står hon bara på lektionerna och skriker HELA tiden. Sen börja hon skricka på Sirin att hon trodde att Sirin hade tagit papper i från hennes skrivbord fast det var Sirins papper som inte hade tagiT därifrån. så tar hon bara papprena sen bara aha ojj fel visst. Sen är hon bara anmält jobbig.

Har matte nationella imorgon. Känns inte bra. Har pluggat nu lite efter skolan. Men nu ska jag åka och träna aerobics. Tjaråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0