Vi är överallt

Fredag igår dåråå. När jag kom hem efter skolan så sov jag till kl 18, sen gick jag upp duscha och fixa mig!Hängde med pappa in till stan käka och köpte filmer. Efter det åkte jag ut mot Hässelby, möte Bea och gick hem till Bella där det var lite folk. Sen kom även Amanda sen blev det lite knas. Men efter ett tag när Klara kom dit så drog vi vidare hem till Kevin. Men jag var inte där så jätte länge för att jag mådde inte så bra. Min pappa har typ smittat mig -.- Hoppas inte det blir värre..  Så jag var kanske hemma runt halv 3, däcka på dirre i sängen och sov till halv 2.
Idag, vet jag ej vad jag ska göra, nu på dagen ska jag iaf vara hemma och ta det lungt, på kvällen åker jag nog ut till Hässelby. Men ska kolla på nån av dem filmerna vi köpte igår, pussssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0