Skola imorgon

Idag har jag solat sen åkte jag hem till farmor&farfar och lämna deras busskort som jag har lånat nu i sommar. Sen kom pappa och hämta mig där så åkte vi och köpte en ny toalett!! wohooooo äntligen! haha nu får vi bara se när dem ska byta mot den andra! Kommer nog ta ett tag.. höhö
Har kollat lite på Malmö och nåt zabre lag, men malmö ligger under med 4-1 så det är inget roligt att kolla längre, haha :) Ska försöka få pappa att kolla på en film med mig ist!

Och imorgon börjar jag skolan igen.. Vill börja men ändå inte.. Men att tänka på att man måste börja plugga, göra prov, läxor, dödar mig... Men ändå roligt att börja ny skola och så. Sommaren har gått ALLDELES för fort!!!! Det är sjukt, kändes som härom dagen man satt i villastan och fick sina slut betyg och det var skolavslutning. Nu är det ett år kvar tills sommaren igen. Nu ska man bara vänta in den långa hösten och kalla vintern..
Men det här har varit den roligaste sommaren på länge.


Sommar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0