Så jävla ont.

Vaknade 7 imorse för att jag skulle åka till vårdcentralen i vällingby på deras drop in tid. När jag kom tid sa dem att dem inte hade nån drop in tid fast det stod på deras sida... Så fick åka hela vägen hem igen till Solna för att fortsätta sova. Vaknade halv 1 och gick ut å sola. Sen följde jag med pappa till änbybadet o sola där ist. Sen åkte vi till Bromma närakut ist för min svanskotas skull. Har så ont att jag knappt kan gå, sitta eller sova.. Men jag fick medicin för det. Hhahaha inte den roligaste medicinen precis.. Men just nu har jag så ont så jag ska lägga mig och kolla på Wallander och sen sova. Jag orkar inte åka någonstans för jag har så ont... Självmord! Men det ska bli bättre snart av medicien sa läkaren :))) Men ska lägga mig i soffan nu, pussssar 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad menar du med att det inte är den roligaste medicinen? :P

2011-08-04 @ 02:02:45
Postat av: sophie

hahaha, det tänker jag inte säga... :)

2011-08-04 @ 19:28:30
Postat av: Anonym

Klart du ska! :D

2011-08-04 @ 21:06:16
Postat av: sophie

haha nee :)

2011-08-04 @ 21:54:41
Postat av: Anonym

:(

2011-08-05 @ 00:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0