Helt borta

Hahah, ni skulle höra idag när pappa ringde! Jag låg och sov som vanligt efter skolan när pappa ringde. Jag kommer inte ihåg så mycket utav samtalet förutom att när jag svara, så säger jag: Sophie på Carolines tele (jag har hennes gammla mobil nu min är trasig) Och pappa bara vadå carolines mobil? Jag: Men du ringde på den och hon svarade inte.. Pappa: vaaa? Är Caroline där? Men jag ringde till dig! Hahahah då kommer jag ihåg att jag har hennes gammal mobil så måste ha blandat ihop det. Fast jag har haft den mobilen nu i en vecka.. + att Caroline har inte ens vart hemma hos pappa sen förra söndagen, så förstår inte riktigt vad jag fick Caroline ifrån... Hahaha

Men har precis käkat och måste göra min engelska läxa till imorgon, fast jag orkar inte!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0