Helgeeeeen

Yooo, vakna för ett tag sen! Åt lite för mycket frulle så jag mår illa nu..
Jag har iaf haft en rolig helg, full fart hela tiden, i fredags kväll var jag hemma hos Amanda sov även där med klara också. Sen på Lördagen åkte jag med Mana till Vällingby för att köpa AIK biljetten tills idag. Sen hem för att duscha och fixa mig. Sen blev det middag inne i stan med tjejerna och en snabbis ner till the voice för att dem ville se Chris Medina. Men det var inte så roligt på the voice så vi åkte hem till Bella ist där det var lite folk. Så var vi där hela kvällen. Så det var rätt chill.
Nu ska jag kolla på TV sen börja fixa mig, ska på AIK matchen med Mana och Bella, pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0