Halluu

Heej, första dagen i skolan idag då! Det gick väl bra. Kände ingen i min Klass förutom Axel, såå det var lite stelt i början. Men jag tror det kommer bli bra, hoppas verkligen det. I skolan så typ snacka dem lite om skolan sen körde vi typ namn lekar och på slutet så hade vi mattediagnos.. Dööö vad otaggad man var på det. Har inte räknat matte på hela sommaren så kommer det först dagen....
Men mitt schema är fett skönt! Senaste dagen är till kl 15 och den dagen börjar jag kl 10, sen slutar jag run 13-14 varje dag, as skööönt!
Efter skolan träffa jag mina standard kompisar Bea, Amanda och Klara! Nu ska jag bara chilla ett tag. Imorgon börjar jag 9 :)

http://www.youtube.com/watch?v=KlyXNRrsk4A&ob=av3e
Hahhahahah skönaste videon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0