2300

Har nyss tagit ett varmt skönt bad! Kände verkligen att jag behövde det. Idag försov jag mig första lektionen.. hehe. Sen hade vi idrott nere vid solvik och sprang slingan där. Jag var ju sjuk i helgen så fick ont i halsen på slutet.. Sen var det en rätt skön dag. Efter skolan åkte jag hem och sen till Mana och träffa även penis. Vi åkte till Vällingby och sen vidare till Backlura och satt där. Så kom det lite folk dit och gjorde oss sällskap. Påväg hem var allt försenat så det tog evigheter...
Nu ska jag chilla lite vid datan sen sova! Har även sovmorgon imorgon, för min tyska är inställd.. FAN VAD SKÖÖÖÖÖNT!

+ att jag saknar mig teleboboo.... Har tröttnat på den här samsung mobilen som SUGER..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0