Villastan brinner!! nooot

Tja. Kolla nyss på Knight and Day, har haft den hemma hur länge som helst men aldrig kolla på den. Och den var sjukt braaa jöö.. Tom Cruise i den här filmen, jag vill ta självmord vad snygg han var!!

Idag har det hänt rätt mycket saker. hade bara en riktig lektion idag och det var No och dit kom jag 30 min försent. Sen när vi satt och åt lunch så gick brandlarmet. Men ingen regera alla satt bara och åt och skrek att dem skulle stänga av ljudet. Haha sen så säger Brillo att alla måste gå ut. Tog ett tag innan man reagera på det också. Där ute stod vi i kanske 5-10 min sen fick vi gå in igen. Sen när vi hade käkat klart, kommer Per-inge (vår vaktmästare) springade från hemkunskapen och skriker. DET BRINNER ALLA MÅSTE UT! hahah kommer aldrig glömma när han sprang såg så roligt ut. Sen när alla står ute igen så kommer det brandbilar och saker. Sen fick vi veta att det hade börja brinna eller nåt, i diskmaskinen i hemkunskapen.
Och det var just hemkunskap vi skulle ha som nästa lektion. Men den blev inställd, eller jag trodde det fast vi hade hemkunskap i en annan sal..
Efter det hade vi nationella, och det kändes skit bra. Jag fick skriva på dator så det blev as skönt!

Hade tänkt träna med K&B idag men jag fick min träning när jag var tvungen att gå upp för hela rull trappan här hemma. Och den är fett lång och brant så det var fett jobbigt. Mina vader brinner typ. Men sen måste jag plugga så har ingen tid till att träna idag.

Men vi hörs sen puss


Kommentarer
Postat av: Malin

sv: har hemtenta så de är väl de enda jag göra nu..vad pluggar du?

2011-04-13 @ 19:47:21
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0