tpl





Kollade nyss på Dubbel semestern tror jag den hette. Så åkte dem till Tanzania, skulle vilja åka dit. Se alla djur på riktigt, och sova med dem! Fan vad häftigt. En sak man måste göra innan man dör!
Ska duscha nu hade jag tänkt. Imorgon är det fredag, har lite planer för helgen! haha men jag känner lite för en chilla helg. Men det blir det någ inte! Vi får se. Idag fyllde iaf Agnes år, grattis igen vännen.
Imorgon har jag sån lust att skita i skolan. Men näää, vi har nationella i engelska. Jag orkar inte.. Vi har tränat lite och dem är ju fett svåra.. Men man ska tänka positivt, det kommer gå skit bra. Ska fan KÖTTTTTTTTTTTA SÖNDER. Det är ju fredag? Inget trött på livet nu alltså.... Men vill att det ska hända något i livet. Allt är likadant hela tiden.

Gå upp, åka till skolan, vara i skolan, åka hem, plugga, sova, kolla på TV, sitta vid datan och Sova. Sen så fortsätter det så. Hela veckan. Och helger är typ lika? Vara ute på kvällen, sova vakna alldeles försent för att göra nåt, sen ut igen, sen sova , sen vakna på söndagen och må dåligt........ Rolig roligt liv man har.. Hahah lite deppmode här alltså. Imorgon kommer allting vara mycket bättre igen :D puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0