Satan i gatan

Kolla nyss lite på Spirit så gullig film. Idag på dan ska jag bara vara hemma slappa och sen fixa mig in för i kvällen. Valborg idag roligt :) Okej det känns som om alla tycker att valborg är överskattat. Aa men det känns som att idag att alla tycker allt är överskattat. Som när det är jul så är jul afton överskattat, när det är midsommar är det överskattat, samma sak att vissa tycker att nyår också är det? Vafaaan kör bara! Skit i om nåt är överskattat det är roligt ändå. Vi har dem dagarna för något speciellt.

 Men igår kväll så börja det med att vi tjejer satt hos nere vid allmänna med mjukis kläder och grilla marshmallows gotti. Sen gick vi till 5knop en snabbis, sen hem och sen vidare på en fest i astrakan. Sen när jag sitter på tåget hem hittar jag inte mina nycklar. Så fick ringa pappa att han skulle åka hem och öppna dörren åt mig. Skit kallt att stå ute i bara tjocktröja. Sen när jag kom hem hitta jag nycklarna i min jacka så jag glömde dem på morgonen. Bra där Sophie...


Vår eld som jag, klara och amanda gjorde igår! sååå gryma vi är!
Är fett stolt över den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0