På promenad igenom stan

Tjoo, Kom nyss hem. När Klara kom hit gick vi ner och sola, eller jag sola iallafall :) Och då var vi typ nere vid Solna centrum så vi gick till Råsunda och kolla läget. Ne men vi gick förbi där sen bort lite mot Näckrosen. Skulle verkligen vilja bo där än i Västra skogen som är typ gettot i Solna. haha. Men det var skönt att komma ut. Men fan vad jag skulle vilja stå inne på Råsunda nu. Jävlar vad mycket folk det var. Skulle vara grymt roligt. Men nu sitter jag här istället och tänkte hoppa in i duschen och sen plugga lite på läxan till imorgon, men kommer någ plugga på läxan mest på syslöjds lektionen istället som vanligt.

KOM IGEN NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU AIK


Såhär roligt hade jag förra onsdagen på No lektionen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0