Orkar inte bli sjuk....

Skolan idag var seg. Skönt att vara hemma nu. Mår inte så jätte bra juste nu. Min hals kliar och min näsa. Jag har ont i naken. Såhär brukar jag känna innan jag börjar bli sjuk Men fan heller att jag ska bli sjuk. Ligger just nu och kollar på Harry potter, kommer säkert må bättre då :) Hela jag fjällar, rätt så jobbigt. Har tränings verk i magen och bröst musklerna, inte skönt!

Igår på hemkunskapen gjorde vi en päron sak med toska på.. Fy fan mår illa jag tänker på det, det var för sött för mig.. Skulle igentligen träna spin och core idag med Bea men som sagt mår jag inte toppen, vill ta det lungt så inte förkylningen bryter ut. Så ikväll ska jag ligga hemma och chilla. Hoppas pappa kommer hem snart och hör god mat till mig. Men vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0