Mys

Gud vad fint väder det är ute! Satt ute på altanen hos mamma och åt filmjölk, äter bara det på sommaren. Man kan ha dörren öppen och det är inte kallt as skönt. Har träffat alla mina söta djur som jag har saknat.
Idag hade jag utvecklings samtal. Det gick as bra. Efter det så behövde jag inte gå på min SO för jag hade lämnat in mitt arbete redan. Så jag och mamma åkte till Vällingby och fika. Jätte mysigt. Fick även en tröja av mamma som var jätte söt. Ni kan få se den sen. Nu ska jag sitta kvar vid datan och kolla runt lite. Caio


Kommentarer
Postat av: Malin

Gå in och kolla om du vann dagens blogg :)



2011-04-14 @ 18:45:57
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0