Jag älskar det här vädret!

Kom nyss hem. Har vart i riddersvik med massa. Var mycket folk man inte har träffat på år och sånna som man inte umgås så mycket med! Så det var roligt, kändes som gammal tider. När tåget skulle gå i hässelby strand blev tåget helt plötsligt svart och stängdes av. Och dörrarna gick inte att öppna var skit rädd att jag skulle bli instängd där hela natten. Men det blev tydligen något fel. Men sen blev det slags mål på blå linjen istället. Precis när jag skulle gå förbi slänger sig en kille på en annan kille och slår och sparkar han. Och dem kände tydligen inte varandra.

Men iaf idag på dan har jag och Klara liggat ute i solan hela dagen. Sen åkte vi ut till mammas salong och fixa håret. Så nu är utväxten borta sen blev håret mörkare också, skit fint! Men ska sova nu god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0