Hemma

Nu är jag äntligen hemma!!! Eller kom hem vid 2 fast åkte då direkt till mamma för påsk lunch med familjen. Träffade morfar och Susanne (moster) och kusinerna har inte träffat dem på 3 månader ungnefär. Fick värsta pollen attacken också, fy fan vad jobbigt. Men ska frecha till mig och träffa Klara sen i think :)

Grisslehamn var väl roligt. Ifredas grillade vi. På Lördagen åkte vi ålands färjan fram och tillbaka tog ca 4 timmar. Där köpte vi på taxi free, en ny perfym, borste och godis. Sen satt vi uppe i baren som var grymt underhållande. Massa ungdomar som åker båten och festar som fa-aan. Dem var så fulla så dem tog sönder stolar, tak, glas och gardiner. Hälften var helt däckade.
Sen har jag legat och solat också. Det var väl min helg. Men vi hörs sen pussis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0