Fakkkkkkkkkkkkkkkur det är jööööö LOV..

Sitter hemma nu och ska hoppa in i duschen snart! Skolan idag gick bra! Hade natinoella i engelska som jag inte blev klar med. Sen hade jag Matte prov. Men orka inte göra hela matte provet så ska göra resten efter lovet. OCH NU ÄR DET LOOOOOOOOOOOOOV. Kommer bara vara hemma hela lovet. Eller åker iväg nästa fredag över helgen till Grislehamn och åker färjan över till Åland och sover hos pappas kompis som har landställe det ute. Men annars ska jag bara vara med kompisar, chila och färga håret.

Ikväll ska jag på fest i Vällingby med Amanda och Kristina. Så ska snart börja fixa mig sen ringa och snacka lite med mandi. Men ni får ha en braaaa fredag, puss



yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0