2022

Tjaaa! Skolan gick bra! Hade idrotts uppvisning som kändes väl sådär men det funka! Men jula, hänga i ringar och sånt är inte min starka sida om man säger så! Sen på extra musiken sjöng jag och några till "born this way" det blev ett MVG fast ett littet minus på mig! haha. Sen åkte jag till Vällingby och träffa Klara och Amanda. Passa på att byta en tröja som jag köpte för ett tag sen. Jag har haft den två gånger och redan gått sönder. Så jag fick en ny :) Sen köpte jag en bikini överdel. Sen åkte jag och K till öppethus på Mikeal elias. Vet inte riktigt vad jag tycker om den skolan. Den verkar ha bra lärare och så. Men någ ingen skola för mig ändå..
Tänkte kolla på Barcelona och Real madrid matchen nu. Vill att Barcelona ska vinna. 
Fast Ronaldo är så sjukt snygg!
Men bäst är ändå Messi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0